Vigilenta organizatorilor de concursuri pe retelele de socializare a fost testata.
Concursurile de pe retelele de socializare precum Twitter si Facebook
sunt adesea folosite pentru marketing, existand multe concursuri
organizate in jurul unui produs sau eveniment. Oricine se poate inscrie
si castiga premiile puse in joc. Un barbat a vrut sa arate insa ca
acestea sunt vulnerabil - a creat un bot pe Twitter care se inscria
automat in toate concursurile pe care le gasea - el nu a fost descoperit
pana acum!
Bot-ul a participat la 165.000 de concursi in decurs de 9 luni si a
castigat 1.000 dintre acestea! Hunter Scott, barbatul din spatele
botului, a creat un script Python pentru proiect. Botul s-a logat pe
Twitter, a urmarit cateva conturi si a retransmis mesaje pentru a intra
in toate concursurile disponibile.
Scott a dezvaluit intr-o postare pe Quartz ca marea problema cu bot-ul a
fost depasirea regulamentului Twitter in ceea ce priveste retweet-u si
follow-urile. Regulile nu sunt foarte clare, asa ca a trebuit sa isi dea
seama prin incercari repetate.
In ceea ce priveste premiile, majoritatea sunt fie produse digitale,
fie alte lucruri inutile - poza de mai sus este postata de Hunter si
arata premiile castigate. El a dat si un exemplu de concurs - botul sau
castiga 4 astfel de concursuri zilnic.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu